luni, 13 februarie 2017

Bilețel pentru IDR

La școală se face IDR...poveste lungă și aici.
Ne transmite doamna profesoară mesaj să transmitem prin copil un bilețel prin care să menționăm dacă copilul a făcut vaccin în ultimele 6 luni, a fost răcit și dacă este alergic....eu, mama conștiincioasă, scriu bilețelul aseară.
În această seara, Sara: să îți zic ceva...
eu: ce?
Sara: am uitat să îi dau doamnei adeverința
eu: când eu îți zic că ești îndrăgostită!
Sara: nu sunt deloc îndrăgostită! cred că am și pierdut-o!
eu: e hai...eu alta bilet nu mai scriu.
Sara: îmi scrie tati.
eu; foarte bine. Când te vei mărita o să îți uiți bărbatul nemâncat!
Sara: își face singur o supă
eu: dacă știe să gătească!
Sara: e nu știe! O să știe!
eu: ce tati știe să facă supă?
Sara: știe, știe, dar nu vrea! că avem bucătăreasă în casă!
eu: pe cine?
Sara: pe tine! cum pe cine?
eu: așadar, să scrie tati biletul....
Sara: s-ar putea să fie la dulap, în caietul de mate....e o posibilitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu