miercuri, 4 ianuarie 2017

Când fiul tău va avea 30 de ani va veni la mine și va zice....

În această seară, am citit un articol share-uit pe Facebook de către colega Lavinia.  Mulțumesc Lavinia!
Articolul este aici. și se numește ”Când fiul tău va avea 30 de ani va veni la mine și va zice....”.

Am realizat cât de adevarat este....totul depinde de cum vrei să vezi lucrurile.
Astăzi, am fost la înot, iar Sara a venit la vestiar supărată nevoie mare, mai că plângea...prima oara când eu o văd că vine așa....se aude pe hol și instructoarea ”Toma și Sara plângăcioși! plângăcioși!”.
Eu: ce ai pățit fată?
Sara: am luat apă la babord.
Eu: și ce e prima oara?
Sara: nu am mai luat atât de mulă apă...era să înghit jumătate de bazin.
eu (izbucnesc în râs): ce tare! să nu exagerăm!  cum ai fi reușit? îți dai seama ce burtă ai fi făcut? și cât de des te-ai fi dus la pipi?
Sara: uite aș și reușit! ești rea că râzi de mine! mă enervezi la culmea.
Apare și Oana, instructoarea: hai că l-am lăsat pe Toma și vorbesc cu tine acum: câtă apă am înghițit eu la viața mea și pe tine te apucă plângăceala pentru atâta lucru? de ce nu vrei să înoți și fluture?
Sara: era să înghit jumătate din bazin!
eu, izbucnesc din nou în râs imaginându-mi o Sara cu jumate din bazin în burtă.....
Oana: să lăsăm răsfățul!...și pleacă....
Sara: la ce îmi trebuie mie fluture? și tu iar ai râs....mă enervezi și mai rău.
eu: 1, nu știu la ce îți trebuie să ști să înoți fluture, probabil e bun la ceva....poate, de exemplu, e mai bine de înotat într-o piscină cu valuri
2. prefer să râd decât să plâng pentru nazurile tale....oricum pe ziua de astăzi mi se pare ceea mai mică problemă că ai luat tu apă la babord, dacă nu îți place nu mai venim la înot și gata.
Sara: tot mă enervezi? de ce să nu mai vin la înot?
eu: dacă nu îți place să iei apă la babord, eu ce să fac? Și să ști că și eu am avut o zi interesantă astăzi și dacă chiar aș vrea, aș găsi motive să mă plâng și eu, dar prefer să râd....sunt lucruri mult mai problematice decât că ai luat tu niște apă.

Concluzia: deja sunt vinovată că lucrurile nu sunt la înălțimea așteptărilor....dar aș completa cu


Semnat: mama Sarei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu